Blknss12 uykusunu falan gectim ben boynunu tam tutamıyor, ek gıdaya geçtik hep yatarak yiyor o da genzine kaçıyor. Nesneleri çok ıyi takip etmiyor göz kaslarinin gelişmeye ihtiyaci var sürekli egzersiz yapiyoruz. Kaslari çok yumuşak basmıyor tam vs. Akşam a kadar uğraşıyoruz ve çok ağlıyor.o ağladıkça ben kendimi kötü hissediyorum