gizem_saplam benim lohusalıkta aynı geçti bebeğin dertleri zaten aynı.ama süt için diyebilirim ki elinden geleni yaptıysan ve olmuyosa sal gitsin bak.bizi her arayan emiyo mu diye soruyodu eşim yok ya süt gelmedi diyodu en sonunda kızdım yeter ya diye başladım.sonuçta vücut yapmıyosa ne yapabilirm dedim çekildim kenara.emin ol kardeşlerimden biliyorm biri hiç ağzına almamış annemin göğsünü maşallah diyim bizden daha iyi.o yüzden bunları düşündüm ve atlattım etrafımda soranlara dedim bu konu beni artık rahatsız ediyo diye 1,5 ay sürdü unutuldu