Prensesannesii34_ ben prima premium care kullanıyorum bebegim 3 aylık 7200 kilo 3 numara kullanıyoruz 6-12 kilo bacakları etli ama kızartacak kadar iz yapmıyor iz olabiliyor ama kızartmıyor cok memnunum sleppy denedimde allaaahım o pis kokusu ayrı dert kıpkırmızı yaptı bacaklarını oglumun o ayrı dert sizde bezin bir büyük bedenini kullanın