4 ay olduk hala bez bulamadım .Bezler ya kesiyor yada iz yapıyor ,iç lastiklerini bile koparıyorum büyük lastik kısmı kızartıyor . Şuan Molfix kullanıyorum diğerlerine nazaran idare eder ama yine de kızartıyor büyük lastik kısmı . Bebeğimin çok hassas bir cildi var demek 👀 bu bez iz yapmaz dediğiniz var mı ?👼