Alya88 merhaba 8.ay kontrolümüzde doktorumuzda bize bir kaç ay takip edelim dedi. Bıngıldak şuan 1.5*2 bizim. Kafa çapı 42.2. Sıkıntı olmayacaktır muhtemelen ama yinede tedbirli olalım dedi.
Ben hamileyken de doğum doktorum hep, küçüüük kafalı uzuuun boylu bir kız olacak derdi. Boyu ayındakilere göre uzun doktorumuz da öyle söyledi ama kafasıda alt sınırın altında. Bakalım. Bir kaç ay takip edeceğiz. Sizde internette çok okumayın, doktorunuz ile birlikte takipte olun. Neler yazıyorlar, insanın boşu boşuna canı sıkılıyor. Ben hiç bakmıyorum o yüzden.