Sevda6767 suan da persantilde kaçta yavrunuz. İnşallah bizim de bi an önce başlar tekrar büyüme. Kendi yemeğini kendi yiyor oğlum, bardaktan su içiyor, abisi ile çok güzel oynuyorlar, yabancıyı ayırt ediyor aglıyoe, beni değil ama babasını taklit ediyor, duvara hep resim karalıyor, yuruyor, göz takibi var.. birsey kaybolunca arıyor ama gözün nerde diyorum göstermiyor, pipin nerde diyince gösteriyor..🤷🏻♀️Çok yazı okudum yazmışsınız, mikrosefali olsa bunları yapabilir miydi