balkabagianasi Karaca tenceremin sapı elimde kaldı 3. Kullanışımda . Bıçak 2. Kullanmam da sapı çıktı . Gold renklrri bronza döndü bıçakların ayrıca iyi kesmiyor . Şubeye sadece bıçağı verdim yenisini yolladılar gerek var mı bence yok ya hatasız ürün yapın yada hiç yapmayın