Bende 1 sene önce tost makinesi aldım tuşundan sorun vardı servise verdim bana aynısı değil sanki yan sanayi ürün yollamislar şikayet ettim tekrar yolladım yine aynı şekilde geldi cdden bu tip şeylerle uğraşmak çok sinir bozucu para verip iyi brsey diye alıyoruz sonrasında ilgi alaka yok bide şikayet ediyorum kalitesi aynı değil diye diyolar biz eş değer ürünle değiştiriyoruz. Bı daha karacami asla 🤬