Eternity Adile06 Bu arada eczanenize söyleyin nistatinli gliserin hazırlasın, onunla günde 3 kere silin gazlı bez yardımı ile. Bir de biberom ve emzik kullanıyorsa günde 2 kere kaynatın ya da sterlize makinenize koyun
Miyonunannesi Adile06 canım once sıcak su ve spancla agzındakı pamukcukları temızle bıraz bastırark sonra spancın ucunu karadut özüne bandır bebegın emsin onu ben boyle yaptım uc gunde gectı günde iki kere yapmıstım
Miyonunannesi Adile06 evet canım paketı acıyodum ıkı cıkıyodu biriyle agzını temızlıyodum digerinide katlayıp karadut ozune batırıyodum onu emıyodu biraz agzında kalaması gerekıyo karadut ozunun yaralara temas etmesı gerekıyo neler denedım bununla üç gunde gectı çok şükür
Asyah- Adile06 bize ozel bi fısfıs vermıstı doktor onda karadutlu ıkı uc gune geçmişti kullandınız mı boyle bır sey ?
Miyonunannesi Adile06 canım birde ınstagramda dılruba hanım var onun anneodası sayfasında b i ürünü var pamukcuk için bi ona bak istersen