ek gidaya direk blw ile basladik doktorumuzu dinledik . ilk zamanlar genelde yere atma oynama veya geri cikarma oluyor tabiki onemli olan tatmasi zaten . hic bogulma yasamadik zaten ogurme ve cikarmada reflekstir yani bogulma durumunda ses cikmaz fark edilmez bile demisti doktorumuz oyle bir durum yasamadik her yiyecek onun damaklarinin ezecegi kivamda oldu tabiki ve oyle olmali . zaten disleri 11 aylikken ilk kez cikmisti ama cikmadan once kofte pankek pilav haslanmis sebze ve meyze herseyi damaklariyla yiyebiliyordu . simdi 1 bucuk yasinda catal kasik kullanarak kendisi herseyi yiyor . hep birlikte oturuyoruz zaten masaya. Yemegi bittiginde suyunu icer veya icecek ne varsa . daha isterse istiyor sevdigi seyler oldugunda doyduysa tabagina cataligini kasigini koyar icine bizim masaya koyar islak mendil veriririm elini agzini siler ve kaldiririm masadan . sevmedigi birsey olursa da zorlamam yedigi kadar yer asla bunu sevmedi gidip sevdigi bisey yapiyim gibi bisey yapmadik daha . ve haftalik beslenme tablosu yapiyorum ben zaten balik , tavuk , et ve o mevsime gore sebze meyve mutlaka corbalar ve yemekler her hafta belirleriz onun menulerini . hersey rutin ve bellidir yani artik oda alisti ve iyiki blw yapmisiz diyorum ❤