OzgE_K ErkekkAnnesii oy kıyamam ya inşallah düzelir bian evvel kendi yapıyor şükür tek sorun geç yapması işte inşallah ek gıdaya geçince zorlanmaz rabbim bebeklerimizi korusun sağlık versin insan kıyamıyor 🙏🏻
ErkekkAnnesii OzgE_K inşallah zorlanamaz ek gıda zamanında iyi olur diyorlar ama işte her bebek bir olmuyor sağol canım inşallah düzelir bu durum aynen insan kıyamıyor
Mirac_momm ErkekkAnnesii mafloru kullandık yeni ama biz çok yapıyorduk diyet verdi bize günde 10a yakın yapiyordk
ErkekkAnnesii Mirac_momm oda çokmuş canım inşallah düzene girer kimi yapsın istiyor kimi bu kadar yapmasın hayat 🌼
Mirac_momm ErkekkAnnesii bizimki de baya çok yapıyor şuan biraz düzeldi ama gene çok yani hayat işte ne varsa eksik olanı istiyoruz 🤷