Nazli55x Dilekali aynen çünkü sünnet yeri beze değip çok canı yamar köpük bardak alıyorsunuz ortadan bölüp yerleştırıyorsunuz ben öyle yaptım en azından ve dediğim gibi yara dahi olmadı