Dilekali ben oğlumu tam 5 aylıkken yaptırdım evde yaptırdım hastanede sakinleştirici yapıyorlar diye evde yaptırdık sadece sünnet yeri uyuşuyor inan 1 gece bile çekmedim çok şükür tabi onun acısı olmasın diye ilk 24 saat 4-5 saate fitil attık birde sünnet yerine köpük bardak kesip koydukki beze deyip canı acımasın diye inan kabuk bile bağlamadı he bir de teramisin krem sürdük ilk 4 gün iyi ki yaptırmışım büyüdükçe psikolojileri inan ki çok bozuluyor