Dasbaby benim oğlum da 2 ay kontrolünde doktor kafasının sağa yatkın olduğunu söyledi bende biraz farketmiştim ama emin olamıyordum arkadan da bakımca kafa hep sağa düşüyordu ,ben sürekli saga yatırıyordum oğlumu, şimdi sürekli sola yatırıyorum hatta düzeldi dönüşümlü iki tarafa da yatırıyorm.Diyeceğim o ki bebeğinizi hep diğer tarafa yatırın yüz üstü yatırın ve o tarafına geçip konusun dikkatını o tarafa çekin hep yayarken sırtına yastık koyun dönmesin elinizle de gün içerisinde hafifçe diğer tarafa çevirin bunları önerdi bize doktor yaptık şuan sıkıntı yok şükür,bu dönemde oluyormuş ayni yöne yatırmaktan ve anne karnında ki pozisyondan kaynaklı olabilir dendi canınızı sıkmayın düzelme oranı çok yüksel bu şekilde .