Dasbaby evladiminda kafası yamuktu bildiğin yumurta kafaydı bende bilemedim etrafında bunu diyen kimse de yoktu baya zaman geçti 6 aylık oldu ablam gelmişti yanımıza dedi kafası yamuk niye tek taraflı yatırdın okadar üzülmüştüm ki ne olacak kafası yamuk büyüyünce çok üzülecek diye sağolsun ablam durmadan sağ sol yatırıp düzeltdi şimdi 13 aylık çok şükür tam olması gerektiği gibi kafa yapısı oldu.hic üzülme canım sağ istemiyor ağlıyorsa da bile sırtına yastık koy yatır zamanla kendisi dönmeye başlayacak Allahın izniyle