Karaninannes BurcuKucuk ben internetten bakıyorum ama 40 haftalık doğum olmuş gibi hesaplama yapıyor. Misal benim bebeğim 11 Ağustos da doğdu . Ama ben 38+6 doğum yaptım. O yüzden hesaplamalari neye göre yapmalıyım bilmiyorum hep 8 gün eklemek mi lazım
Dgndrmz BurcuKucuk bizim evde yasadıgımız ne ozaman ya gecmek bilmeyen agresiflik hırcınlık herseye aglama yerınde durmama 🙈 galiba 2 yaş sendromuna girdik şimdiden 🙄