Fitifiti BurcuKucuk Aa öyle mi geçmiş mi artık bizden🙈 bu yaşadıklarımız atak falan olamazdı zaten,evet özerklik dönemine girdik🥵 zorlu leveller bitmiyor
BurcuKucuk anneCANan 🤣🤣🤣 bence sen 30lu yaş sendromuna girmişsin 😬 en iyi tedavi bol bol bebişli zamanlar ve güzel köpüklü bir kahve ve arada eşini kum torbası gibi görmen