Sinem2 Xyz1234 hayır diyet yaptık ama geç farkettik zaten ve sıkı bı şekilde yapamadık diyeti o yüzden iyileşmesi uzadı
Xyz1234 minibikus bizde de böyle bütün belirtileri var doktor normal dedi 😔 inşallah normaldir gercekten
Fatmanur123 Xyz1234 telefonda bana da normal dedi her şeyi söyledim gazdandır dedi probiyotik kullanmaya devam et dedi.