minibikus Fatmanur123 sadece beyazlık mı var dilinde? Nasıl birşey ki pamukçuk? Bizde yok sanırım öyle birşey 🙄 Benim göğsümde böyle değişik bir ağrı var ya şaka gibi. Ucunda hissediyorum daha çok, minik bi sızı geçiyor emerken
Fatmanur123 minibikus aynı şeyleri yaşıyoruz ve doktorlarımız bir şey yok normal diyor anlamadım ben de. Sizinki emerken sündürüp kendini geriye atıyor mu?
nedime-anne Tubaysr o sadece süt ürünleri ile olmuyormus canım ben de öyle yapıyordum ama sonra doktor bana liste verdi çikolatadan kuruyemişe kadar bi sürü ürün vAr ysaklı gıdaların içinde
minibikus Fatmanur123 yani bizde beyazlık yok dilinde şükür ama göğsüm emerken sızlıyor. Önemli birşey mi ki acaba
minibikus Fatmanur123 yani bizim doktor hiç test filan yapmadı burda arkadaşlar alerji testi kaka testi filan diyor ama. Belirtileri söyledim süt alerjisi olabilir mi dedim yok yok dedi yani anlamadım ki. Evet gündüz pek değil yani olmuyor öyle sündürme filan ama akşamları çekip sündürüyor kendini geriye atıyor sizde olduğu gibi. Ben de süt mü yetmiyor acaba diyorum ne yapacağımı şaşırdım.
Fatmanur123 minibikus doktorla telefonda görüşmüştüm pazartesiye kadar devam ederse götüreceğim hastaneye gidersem yazarım buraya. Süt olmamasından değil bizimki var çok şükür sütüm
nedime-anne Fatmanur123 bütün belirtiler aynıydı doktora gittik ve süt alerjisi olduğunu söyledi. Erkenden gidip önlem almak lazım
Tubaysr nedime-anne bizim doktor süt ürünleri balık, badem ve fındik yemememi söyledi, sendeki listeyi atabilir misin cnm
nedime-anne Tubaysr benim kakao, tahin, susam, kuruyemişlerin tümü, vişne, erik kompostosu, yeşil biber, dereotu, dolma, sarma, tüm süt ve süt ürünler, paketli hazır gıdalar
Alerjikkoala Alpaslaninannesii Şu an 10 buçuk aylık. Düzenli olarak alerji doktoruna gidiyoruz. 1 ay önce deri testi yapıldı. Duyarlılığı azalmış o yüzden önce benim diyetimi açtı doktorumuz.
nehir_yalcin Fatmanur123 büyük tuvaleti sümük gibi oluyor yapış yapış birde cildinde dökülme oluyor kuru cilt gbi