Ozcskrl 5 aylık temmuz anneleri olmuyormuu 😀 bizimki 15 gün önce dönmeye basladı ama yuzustuyken sırtustu dönemiyor henüz. Su sıralar oturmaya pek hevesli. Zamanın çoğunu oyun halısında geciriyor.
1Nisa1merve Belinayulutas benm bebegmde 13 temzz👋😘😇 yan dönüyor bazen .bazen cok hareketli bazen cok sessiz.
Busegokce minnniks 24 Temmuz annesiyim🥳 henüz dönmedi, gözüm üzerinde ama biraz hantal olacak sanırım😬 eller ayaklar hiç durmuyor ama. Destekli oturuyor artık, arkasına önüne sağına soluna yastık, bazen kucağımda. Çok hevesleniyor, devamlı oturacak😬 herşeye hakim olmak istiyor. Yediğimiz yemekte bile gözü var. Kendince ağu agu biseyler geveliyor çok hoşuma gidiyor benimde, sanki kendince biseyler anlatıyor😬 çok güzel ayları. Tam sarıp sarmalamalik🖤
Egelim minnniks merhabalar, biz 28 Temmuz doğumluyuz, bence en güzel dönemleri şimdi başlıyor, bizi tanıyor, yabancıyı garipsiyor, çığlık atıyor, dönüyor, ilgi istediğini çok net gösteriyor, ya ben yeni yeni anne olduğumu anlıyorum galiba 😍
Aysglzynp46 29 temmuz annesiyim 15 gündür tam dönüyor kızımm cok hareketli maşallah ama uyku problemimiz çok 😀 birde bagırmayı ögrendik ince ince ses açıyo🤣
minnniks Hepinize teşekkür ediyorum annişler, kafamıza takılan bişey olursa yine fikir alışverişi yaparız burdan🥰
[silindi] 13 temmuz annesiyim bende.kizim yan dönüyor ama hep soluna dönüyor uyurken. Yalniz gündüz uykuları gitti. Yarim saat en fazla 45 dk uyuyor. Çok mızmız uykuyu alamadığı için. Hep mızmız herşeyden sıkılıyor. Oturabiliyor.. kollarından destek alarak kafayı kaldırıyor
Kkkkk 3 Temmuz bizimki de ❤️ Döne döne tur atıyoruz, 5.ayımızı doldurduğumuzdan beri gündüz uykusu sıfır yaklaşık 2 haftadır 1 dişimiz çıktı diğeri de damağı yardı çıkmak üzere bunun da sıkıntısı var uykusu düzensiz sürekli ağlıyor hiç birşeyden memnun olmuyor sürekli kucak istiyor 😣 çok zor geçiyor artık çok yoruldum 😒
NilsMomm minnniks benim kızım da 22 temmuz dogumlu yanlara dönüyor yuzusutndonmeye çabalıyor ama sadece çabalıyor şimdilik donemiyorx🤣 bu arada facete temmuz anneleri 2020 diye bir gruba uye olan var mı🤣
AnneCeren 23 Temmuz kızım . Yaklaşık 1 aydır desteksiz dönüyor . 4. Ayından beri oturmak istiyor . Kucağımda artık tam oturuyor . Yediğimiz yemeklere karşı ilgili ama onun için yapıp verdiklerimi suratıma üflüyor . Yani nasıl yememesi gerektiğini iyi biliyor . Meme dışında birşey almak istemiyor ağzın. 1 aydır tadımlara başladım . Bu gün çığlık atmayı öğrendi . Şimdi kendi başına yuvarlanmaları ne zaman olacak diye beklemedeyim. Dil sancısı yaklaşık 2 aydır yoğun bir şekilde devam ediyor ama Henüz ne gelen var ne giden .
doganinannesii minnniks Bizde 20 temmuz dogumluyuz. 🙏😇 Biz dördüncü ayda donmeye başladık ama hala kolunu alttan nadiren kurtarabiliyor. Öne eğik şekilde oturmaya başladık 30 saniye duruyor küt devriliyoruz. 😃 Ancak done döne evi turlamayi daha kesfetmedi galiba. Dört ay 15 günlükte orumcege binmeye basladik. Ancak yeni yurutebiliyor kendini. Biraz daha zaman gecince yurutec düşünüyorum. Yaklaşık on beş gündür ciglik atmayi öğrendik keyfii. 4 ay 15 gunlukkende bir tane diş patlattık. Sanırım diğeri yolda. Tadimlara baslasammi diye düşünüyorum ancak kararsiz kaldim. Hepsi saglikla kalsin yavrularin. 🙏😇
doganinannesii OzgeOzkan Ya bebekleri yürüsün diye koyuyorlar ya bizde örümcek diyoruz niye bilmiyorum da 😃 yurutec yani
Damlapilatin2020 RumeysaGuzel kahvaltı çorba meyve püresi herşeyi veriyorum aslında. 1 aydır yiyiyor zaten
Ahazize minnniks 15 Temmuz annesiyim bende , maşallah fıldır fıldır dönüyo. Herşeyi yemek istiyo , ağzını açıp uzanıyo deli oluyo alamadıkça😀 tadım da yaptırıyorum uzun süredir meyve sebze