mermik Yami ayni biz 🤭 hepsi geçecek. Sakin olun. Kizim gecen gece 13 kez uyandi mesela. Keske anlatabilseler dertlerini de çare olsak
Yami mermik ya bence bi derdi de yok yaaa 😅 öyle alışkanlık edinmiş yani huy edinmiş işte. Ah bu bebeler yaa ah bu bebeler 🤦🏻♀️ Sizin kaç aylık bebiş düzeldi mi?
mermik Yami kusura bakmayın yeni gördüm 😊 sizi üzmek istemem ama 8 aylık ve hala aynı. Uyumayı sevmiyor. Rutinleri yapmaya başladığımız zaman sanirim anlıyor uyuyacaginı cok geriliyor ve agliyor
ryhnz 5 aylık okunca bizimde gitti uykular. eskiden 5 saate kadar kesintisiz uyurdu şimdi en fazla uyuduğu 2 saat. gece çok kalkıyor.
esranne canım o durum bizdede var 8.5 aylık olduk, herkes uyku eğitimi al dedi oda dünya para istedi. şu pandemide iş mi var para olsun? geçicek elbet büyüyücek diyorum. evde sinek uçsa uyanıyor birde benimkiside. sağlıklı olsunlarda geçicek inşAllah.
Yami esranne ya o kdar kötü alışkanlıkşar edindi ki uyutucam diye. Memede uyuma yanımda uyuma yerde uyuma ama asla normal bir beşikte uyumak yok. Umarım kalıcı olmaz
derinsmoms Yami yemin ediyorum sanki birebir kizimi anlatmissin okurken sinirlerim bozuldu guldum hatta bu durumu yasiyorum bizzat birebir cinnet geciricem bende en sonunda la havle cekip duruyorum ..
Yami derinsmoms yalnız olmadığını bilmek bir parça rahatlatsa da insanı aslınde hepbirlikte çıkdırıyoruz 😅