Yami merhabalar güzel anne 🌸
Etrafında çok fazla uyaran olabilir. Mesela TV, radyo, gürültü, ışık. Ya da Ailemle birlikteyim şimdilik yazmışsınız bebeğiniz onların da varlığını bildiğinden uyumayıp onlarla vakit geçirmek istiyor olabilir. Uykuyu vakit kaybı gibi görebilir. Akşam yemeği saatinden hemen sonra yatıyor ve yiyecek ona gaz yapıyor, hazımsızlık çekiyor olabilir. Aklıma gelenler bunlar