ilahiyatci_Mom çok şükür şyi gidiyor herşey 66 günlüğüz. ama dün aşımız vardı biraz huysuzdu ağrıları vardı sanırım ateş çıkmadı ama. Aşırı da değil hiç yok da değil gazımız var elbet 🤷🏻♀️ Tek sorunumuz dün kontrole gittiğimizde geçtiğimiz haftadan 50 gr kilo alması. Önceki hafta 4900 dü dün bakıldı 4950 olmuş canım sıkıldı. Doymuyor değil yani doymasa ağlar yırtınır sürekli de emziriyorum. Doktor takviye verdi denemem için hipp ve bebelac gold. Günde bir veya iki kez ver dedi. Ama ne bileyim doymama durumu yok, çişli kakalı bez sayısı normal. Verip vermemek konusunda kararsızım. Herşeyi normal Neden almıyor ama anlamadım 😔 günde 20-30 gr almalı dedi benimki haftada 50 gr.. süt mü yaramıyor acaba diyeceğim bilmiyorum. Doğum kilosu 3100dü😔