Asyanesrin ben perşembe günü yaptırdım lütfen yazılanlara uyup ilaç vermeyin , bebeğinizi aşıdan sonra sürekli kontrol edin yükselirse üzerini çıkartın düşmezse ilaç verirsiniz. Bizim hiç ateşimiz olmadı, sürekli uyku halindeydik huzursuzlukta olmadı.