10 gün önce klips yöntemi ile yaptırdık oğlum 5 aylık :) iğne vurulurken biraz ağladı sonra uyusuktu kesilirken hisstmedi zaten eve geldik uyudu tabi uyanınca yarım saat falan ağladı ertesi gün birşeyimiz yoktu 1 hafta sonra klips cıktı klips cıkarkende biraz ağladı sonra normal hayatımıza döndük bu süre zarfında çift karton bardak kullandım dönmesine cok müsade etmedim su an iyiyz iyileşti sayılır ne kadar erken o kadar iyiymiş sonradan anlıycaksınız ne demek istediğimi :) hareketlendikçe zor cünkü simdiden cok geçmiş olsun minik paşamıza