Nzlcnn 10 gün önce bebeğim 40 günlükken sünnet ettirdik oğlumu.. bizim derisi çok önde olduğu için önce iğne yapılırken ağladı, sonra da sıyırma olurken biraz ağladı.. ama kesilirken uyuyordu.. ama neşterle değil farklı bişeyle kesildi o yüzden hiç kan olmadı.. ilk gün bardak koyduk, sonra aldık ama ucunda sıyırma işleminden kaynaklı ucunda sürtünme ve tahriş olduğu için tekrar bardak koyduk😕 teramicin diye bi krem var dikiş yerine ondan sürüyorduk ama 3. Gün o kremden ucuna sürünce bebeğim çıldırdı resmen🥺 meğerse yakıyormuş😕 tender sürdük daha sonra yağlı bi krem olduğu için hem dikişler hemencik düştü hemde yarayı hemen toparladı.. ilk gece ağrı kesici fitil verildiği için deliksiz uyudu sadece emmek için uyandı memede tekrar uyudu.. ben 6aylık zıbını giydirdim öyle olunca alttan sıkıştırma yapmadı size de tavsiye ederim😊 merak etmeyin yaptırdıktan sonra iyiki diyeceksiniz🥰 şimdiden geçmiş olsun😊