urasinannesi34 Hanifebarlas malesef oglum da kolikti hicbir gaz damlasi fayda etmiyo mecbur cekiyosun cnm acillere mi gitmedik arabada mi gezmedik yok bi iki saat kiyamet kopuyo sonra gece ikinmalar vs bi kere gaz cikinca da yavrum yatiyodu rahat en son elde sallanarak iyumaya alistirdilar buyuklerimiz baktik olmuyo trendyoldan hamak aldim da oyle uyumaya basladi kirtarici oldu simdi8 bck aylik hala hamakta rahat uyuyo
Hanifebarlas urasinannesi34 hamak dediğiniz zıp zıp hamak mi bnde aldimda kargodan gelck ise yariyomu ne zaman kullanmaya basladnz
NilsMomm Rengin_ala bence bırakın ben de ilk zamanlar içiyordum zararlarını öğrenince direk bıraktım.arastirin derim
Azraasli Hanifebarlas aynen ortalama 6 ayı buluyo sonra diş başlıyo 🙈😂 ben öok moral bozdum galiba 🙈 ama iyi yanı alışıyosun işte
Hanifebarlas Azraasli sağlık olsun artık ne diyim ki mesela şimdi uyuttum geri uyandı sallamaktan perişan oluyorum bn uykusuzluktan ölüyorum ama uyumuyir😫
NilsMomm Eyllull youtubeda bir kanalda görmüştüm.emzirme akademisine yazarsanız zararlarını anlatırlar emzirme danışmanlari🙂
urasinannesi34 Hanifebarlas evet cnm tavandan asilan valla 3 bck aylikken aldim hala devam ediyoriz svava markasi sanirim
Ecmada Hanifebarlas canım benim bebeğimde kolikti kimyon cayı al günde 3 kere demleyip kendin ic bir cay kasıgı sabah bir cay kasıgıda aksam bebege ver birde acı elma yagı var onu alıp sabah aksam bir damla bebeğin göbegine damlatıp masaj yap bol bol ve 2 saatten once asla emzirme bende cok ise yaradı
Ecmada Eyllull ben bebeğime verdim canım cok rahatlatti hicbir zarari yok aksine bebeğin bagısıklıgını güclendirmeye etkenmis
[silindi] Benim kızımda kolikti beni kahretti oturup ağlıyordum sabaha kadar uyumuýor ağlıyordu ne zaman 4 aylık olduk bitti canım. Ve ben nurse harveys şurup kullandım. O biraz iyi geldi. Ha birde pusette uyuyordu sallanarak o rahatlattı biraz.bizi
Hanifebarlas [silindi] canım kullanıyoruz onu bı ara iyiydi bu kadar zorlamiyodu gaz acaba atak haftasında olduğu için daha mı ağır geçiriyor oğlum 8 haftalık şuan
Tugceetk Sade sodada rahatlatıyor tavsiye üzerine sabah akşam bi tane içiyorum iki gündür deneyebilirsiniz
Hanifebarlas Tugceetk içiyorum ama pek faydası olmadı bnde sodanin inanın gaz yapacak die besinsiz kalıyorum onu yeme bunu yeme yok onu iç bunu iç vallaha beynim yandı artık sanırım tek yeme içmeyede baglamamak lazm
Naz1 Oğlum şuan 3.5 aylık bizde yaşadık aynı sıkıntıları bin şükür Rabbime 3.ayda bitti bizimki çok zor ve sabır isteyen bir süreç sadece sabredin başka hiçbir şeyin faydası yok