Semilay 6 Aydan sonra gündüz yeterince emen ve ek gıda alan bebekler gece acıktıkları için uyanmazmış. Doktorum en fazla 1 kez emzir demişti 6 Aydan sonra, 9 Aydan sonra ise gece beslenmesini kesmemi söyledi.
herkesin hayalindeki bebekle yaşıyorsunuz aman maşallah diyin kimselere kalkmadığını söylemeyin. Ben o kalkmalar bitsin diye uyku eğitimi aldım bir dünya para ödedim, 3,5 aydır düzen oturtmaya çalışıyorum. Sizin bebek hazırmış maşallah.
bebek 1-2 aylıkken 3 saatte bir emzirilir, o da gündüz. Gece ise 1,5 Aydan sonra doktorum acıkınca uyanır, sen uyandırma demişti. karaciğeri gelişti ve depolama yapıyor artık.