Merhabalar hanımlar kızım 7 aylık 27 günlük kızım gece uykusuna en geç 20te yatıyor gündüzleri pek uyumadığı için çok yorgun oluyor o yüzden gece beslenmesine tek bir kere kalkıyor oda sabaha doğru 4 tane görümcem var onlar hepsi 3 saatte bir kalktır karnını doğur diyorlar zaten acıkınca kalkıyor kendisi sizce kaldırayım mi 3 saatte bir