D-M doktorun verdiğini kullanın. Kız bebeklerde genelde oluyor . Biz de 8-9 aylıkken olmuştuk. Bir kapta suyu kaynatın içine bebek pamuklarindan koyun. Kullandıkça içinden alıp sıkıp silebilirsiniz. Aslında ıslak.mendil kullanımı ile çok alakalı olduğunu düşünmüyorum..pamuk kullanacaksanız öyle yapın.