D-M merhaba, öncelikle geçmiş olsun 🙏🏻 ilk 6 ay anne sütü dışında birşey verilmesi önerilmese de, idrar yolu enfeksiyonu durumunda sıvı alımı çok önemli oluyor. Bol bol emzirmeye ek olarak 2-3 çay kaşığı kadar su vermenizi tavsiye ederim. Alt değişim sıklığınızı artırın. Mutlaka elleriniz temiz olsun bebeğinizle temas ederken. Islak mendil kullanıyorsanız bir süre askıya alın. İlaç verdiyse kullanmanız doğru olacaktır. Çünkü enfeksiyon ateş, halsizlik ve iştahsızlık yapabiliyor. Gidermiş olursunuz bu durumu