edinamoreno Allah Allah kafam karıştı valla ama herkes diyo doğum parası 300 tl süt parası 200 tl diye artı doğum parasını ben kendim çektim pttden zaten ama süt parası eşin adına yatar ve eşin kendi gelip alabilir sen alamazsın onun adına dedi pttdekii görevli