Sdka Bizde bugün 43 günlük olduk ne olduysa 40 dan sonra başladı asla uyumuyor gaz sancısı çok iştahı gitti inşallah düzelir biran önce 😟
aysenur_58 Aycalina2544 valla bende o 40 gün işe yaramadı o zamnda çok agliyodu huysuzdu şimdide çok ağlıyor huyszu
Minnakimmmm Aycalina2544 galiba yavaş yavaş çevrenin farkına varıyor . Yarın tam kırk olucaz inşaallah gazı biter. İştahı açılır yavrumun