babyboymom ZMRAMOM xioami kullanıyoruz eşim 4 yıl oldu bense 2 sene. Aşıri memnunuz. Ben iPhone cuydum. Artık asla kullanmam o telefonu. Enayi parası başka bir şey değil. Kız kardeşimdr kullanıyor. Herkes memnun. Memnun olmayan görmedim.
Mom022 ZMRAMOM eşime redmi note 9 pro aldık. Bu zamana kadar çok telefon değiştirdi ama bunu çok çok beğendik. Kamerası vs harika. Kapkaranlık odada on kamerası bile çok iyi cekim yapıyor
Bsecill Simurg müzik için uygulamaları var kullanılabilir, bluetooth evet ama artık bişey göndermek için bir sürü uygulama var kullanılabilir, fotoğraflarda aktarılıyor bilgisayara neden aktarılamasın iphone gerçekten müşterisini memnun eden bir cihaz
Simurg Bsecill müzik uygulaması bı tane ücretsiz buluyorsun hop program yok oluyor kendi görüşünüz iPhone boş bı telefon sistem telefonda yarıdan fazla hafıza kaplıyor bı sure sonra sürekli hafıza yok hatası veriyor fotoğraf silmek zorunda kalıyorsunuz bende sadece üç uygulama vardı koca telefonda, para tuzağı iPhone
Bsecill Simurg bende aynı şeyi android sistemi için düşünüyorum açıkçası sistem ve eklentilerin kapladığı hafıza çok fazla görüş meselesi tabi ki
Damlapilatin2020 ZMRAMOM kız kardeşim retmi note 9 aldı süper ötesi. Eşim de oppo a5 var oda fena degil ama retmi fenaaaa.
BeautifulMother1 Kubraasafduhan1 ama ıphone fiyatı da artıyor zamanla ve benim telefonum dan hiçbir uygulamaya giremiyorum sadece arama ve mesaja girebiliyorum hafızası doldu fotoğraf cekemiyorum oğlumun her anını çekmek istiyorum peki şimdi altın mı önemli oğluma kalacak anılar mı ?
Kubraasafduhan1 BeautifulMother1 siz bilirsiniz benimkisi sadece tavsiye. Oğlunuza güzel bir gelecek daha önemli
Merve-250713 ZMRAMOM resmi note 9 kullanıyorum çok memnunum harika diyebilirim. Her özelliği var Samsung tan geçiş yaptım ilk zamanlar zorlandım içeriği farklı ama ben çok sevdim bunu. Fotoları harika çekiyor
Kubraasafduhan1 BeautifulMother1 offffff yine ters ters konuşmalar. Hanımefendi ilk cümlemi tekrar okuyun. Sıfır kötü niyet sıfır fesatlık. Amacım size bilgi vermekti 👎🏻
Ococila iPhone 7 plus dan Xiaomi note 10 lite a geçtim daha bir hafta oldu bocalıyorum ama genel hatlarıyla fotoğraf kalitesi ve pil ömrü çok iyi şarjı iki gün rahat gidiyor ve 1 saatte tam doluyor iPhone da şarj dolması çok uzun sürüyordu ve sürekli hafıza problemi yaşıyordum hep birşeyler silmem gerekiyordu bu telefonda öyle bir sıkıntı yok iPhone da da Siri rahatlıktı elim dolu olduğunda mesaj falan yazıyordum 😅 ama kendi şahsi düşüncem ıphone a o parayı vermektense xiaomi tam fiyat performans ürünü memnun kalırsınız
Ococila Ha bir de ıphone parçaları çok pahalı bataryam bozuldu orijinal bataryaya 200 dolar dediler TL de değil dolar ben biraz hor kullandım galiba hoparlörü de bozulunca xiaomi ye geçtim