ZMRAMOM ihtiyacına göre telfon almanı öneririm. Telfon da herşeyi yapmak istiyorum sürekli değişiklik istiyorum diyorsan (tema, uygulama vs) samsung almanı öneririm. Kamera benim için daha önemli diyorsan huawei. Ben sadece marka takıntılıyım ismi olsun diyorsan iphone al. Xaomi ve oppo yu çok önermem. Neden diyeceksin devir değişim devri biliyorsun ve bu iki marka ikinci el satış ta çok düşük hatta elinde bile kalabilir. Yani alırken pahalı satarken tam bir fiyasko geleceği düşünerek hareket etmeni öneririm. Yarın yeni telefon almak istediğinde en azından elindekini iyi paraya satıp alırsın. Birde alan sorunu var tabi. Alan için de en iyi iki cihaz samsung ve huawei şimdiden hayırlı olsun 😍