Melisasbasi geçiyor hiç merak etmeyin. Benim kızımda 4 aylıkken çok fenaydı saatlerce morarana kadar ağlıyordu. Kafayı yiyecektim artık. Kızımın o halini Gören şok oluyordu Niye böyle ağlıyor diye acıyorlardı bana resmen. Şükür geçti. Sizler olabildiğince sakin olmanız lazım sizin gerginliğinizi hissettikce ağlama krizleri daha şiddetlenir. Tecrübeyle sabit. Birde ben o şekilde ağladığı zaman inşirah suresini açıyordum sakinleşiyordu biraz. Ben böyle Bi yöntem bulmuştum Bi deneyin belki sizde de işe yarar.