2 gündür anneciğimizden emdigimiz sut burnumuzdan geldi kocam bey ile beraber 😵 bu atak mı oluyor yani nedir yani böyleeeee aksam 9 da yatiriyorum sabah 5 de kalkiyor ki 5 e kadar 50 kere kalkiyor ama nasil kalkma bir anda etini bükmüşler gibi katila katila ağlıyor böyle bildiğiniz katiliyor nefesi kesilecek gibi elimiz ayagimiza dolaşıyor bide gazi var hee bide dişleri görünmeye başladı uzerinede atak mi? 😂 Siyirmama az kaldi dun gece de 10 da yatiriyim dedim belki uyur gene zibilyon kere kalkti ciyak ciyak bağırıyo ama apartman inicek aşağı çocuğu dövüyorlar diye öyle bir bağırma sabah 7 de esim ise gittii bi çığlık kiyamet gene kaldirdim yeter dedim yaa otur bak öyle delirdimm artik bide gün içinde sürekli kucak istiyo hic bi yerde durmuyo öğle uykularina geçerken zulüm oluyo enerjim de sifir sinirlerimde yani 😭 siz ne yapiyosunuz atak döneminde yada neler yaptiniz bunun gececegine eminmiyiz 😵