Domino Asell2608 evet tam yatiyor. hayir gayet saglam ve temiz 👍örtülerini hep yikadim ondan buruşuk🤣
Domino Asell2608 tekerleklerine bakarsan anlarsin cnm yipranmamis bile cok kullanilsa teker de hal kalmaz dedigim gibi ortuledini yikadim ondan buruşuk😁
Domino Asell2608 cnm ben normalde letgo ya dolaba koydum mesela 500 600 den ama sana 300 son 250 olur detayli video ve resim atabilirim depoda bos duruyor yazik gunah elden de teslim edebilirim nerede oturuyorsun ? ve senin dusundugun rakam nedir ?