ozlemikka Domino baston diye mi geçiyor canım bu. Biz travel almıştık o kadar para verdik hiç bir şeye yaramadı
Domino tedenss20 sen ne kadar düşünüyorsun cnm benim için karşı tarafın düşündüğü yada elinde olan fiyat neyse bakacağım. Nerede oturuyorsun bide elden teslim mi kargo mu alırsın?
tedenss20 Domino Ben 100 liralık bişi bakıyorum malum korona var mecburi haller dışında dışarı çıkamıyoruz İstanbuldayım bende eldende alabilirim sizin için de uygunsa😊
Domino tedenss20 100 cok az degil mi canim? ben en az 200 300 olsun istemistim😞 200 veremez misin ? ben istanbul sultanbeyli rings avm yanındayım elden teslim benim icin uygun. bana instegram verirsen yazarim
Domino Ama kizlar biraz agir he soylim asansorlu bina yada giris kat 1.kat da oturanlar icin uygun ben 4. kattaayim ve asansor yok 2 cocukla cikamam diye kullanamiyorum ama sürüşü falan mukemmel rahat