Eyllull kötü değil kuzum benim bebeğim onunla kilo aldı boyu da şükürler olsun güzel uzuyor, başta kabız oldu ama bir çok bebek alışma sürecinde oluyor her mama da olabilir yani, mamaya bir iki damla zeytinyağ damlat dedi doktorumuz öylece çözüldü, sonra da bağırsakları alıştı şükür 🙏💕