A05072020 Galiba gaz yaptı kızlar napıcam ben şaşırdım artık ya sma kabiz yaptı bu gaz yaptı hangisini alcam ben
Gzm67_ A05072020 Merhaba bende sma optipro kullanıyordum kıvamının çok iyi olmadığı farkettm ve bebeğim gunde 1 kere zorlanarak kakasını yapıyordu. Sonra bebivita kullanmaya basladm, bebivitaya geçtikten sonra kızım günde 3 4 kere kakasını yapmaya başladı. Kesinlikle tavsiye ederim fiyat olarak da uygun.
Flashtv Gzm67_ bebivita kilo aldırıyormu ? Ya ben aylardır bebelac gold kullanıyorum hiç kilo aldırmadı bebeğime acaba bir kere denesem nasıl olur ?
Dorukeda Gzm67_ canim ezcanlerde varmi benim oglum da zorlanrak yapiyor kakasini sma kullaniyorum bittin bebita alayim diyorum
Serapo Nesso ben o combiotic mamasını aldığıma bin pişmanım.o kadar pis komar mi ya bir mama….. sma 2 kutu zor içtik. Beğenmedi diye hipp aldım 2.kutu berbat kokuyor icmiyor zaten.offff şimdide evolvia dedi dr .
Akcabeytas Evolvia deneyin mükemmel bir mama bize çok iyi geldi, kabızlığımız vardı çok şükğr günde 2 kere yapıyor, gazımız çok yoğundu yok denecek kadar azaldı 🙏
Gzm67_ Flashtv Evet kilo aldırıyor. Benim sütüm bebeğime yetmiyor meme mama yapıyoruz bu mamaya geçtiğimiz ilk hafta 200 gram almıştı tavsiye ederim. Yine de kullanıp kullanmamak bize kalmış
ArasAybarsMoM Flashtv bebivita mamayi ben biara baya bir arastirmistim kilo yapiyo diye cunku oglum prematur olunca kilo cok onemliydi yani ama icinde nisasta var icerigide guzel bir mama degil instada bi cok gida sayfasinda okudum ve almadim yinede sizin tercihiniz tabiki ayrica urune hippin urunu diyorlar ama hipp le bi alakasi yok o sadece turkiyedeki ithalatci firmasi icerik olarakta ayni degil
A05072020 Ecreee 2 hafta zeytinyagi verdim bebegim artik ağlayarak kaka yapiyodu cok zorlanıyodu mecbur kaldım.
limonlukarpuzzz Flashtv hiç güzel ve kaliteli bir mama değil içinde nişasta var farkli bir mama deneyim ama bebevita vermeyin zehir gibi bişey o 🤷 yinede sen bilirsin ama canim 😍
ArasAybarsMoM A05072020 similac ve humana benim bebede hic gaz yapmadi kabizligi sadece hippte yasamistik bidahada almadim zaten