bisadekahve Mora malesef hayat şartları canım hepimiz aynıyız 🤦🏽♀️ nasılsa yaptıracağız 2 yaş sonrasına bırak istersen içine nasıl siniyorsa
Mora @bisadekahve Hep evdeyim ama insan korkuyor işte nimenrixi yaptırayım da 10 gün sonra bakalım bexsero ne olur 🌸