Mom9 bizde 13. Ayda nimenrix olduk şu an 15 aylığız. Bende nasıl yaparız diye düşünüyordum açıkçası hem pahalı, hem virüs evden çıkmıyoruz.zaten masraflae bitmiyor Yorumlarda gördüm 2 yaş sonrası 2 doz içime sindi açıkçası öyle yaptırmaya karar verdim