Gamzeaydd amin allah razı olsn inşallah iyileşir..dediğin fibi asla memeden kesmek istemem ben doğumda 15 gün çok çektim ucu küçük diye tutmadı sarılık oldu ..meme reddi yaşadım herkes bana tamam tutmuyo bırak mama verelim yazık ikinizede diyorlardı eşim size üzülüyorum ikinizde perişan oldnz inat etme mama alalım filan diyordu ..inat ettim her yarım saate alrm kurdum günlerce saniyede olsa meme tutturdum çok ağlıyordu ama ilk memeyi denettiriyo sonra sağdığım sütü yediriyordm ama o sabrn mükafatı allaha şükür memeyi tutması oldu..sabrn sonu🥰 demem o ki okadar çektim bu göğüslerim sağa sağa yara oldu hala iyileşemedi ,sırf kızım tutsun diye asla bıraktırmam 😀