annesininprensesi1 aklına gelecek her doğal kürü, kremi denedim. Ama hiç fayda etmedi. Kanadı hep yarıldı. En son kadın doğum doktorum önerdi. BEPANTHOL PLUS krem. Bir tek o geçirdi. Emxirdim hemen sürdüm. Emzirme den önce yıkadım. İnanki geceden sabaha aşırı rahatladı. Bir kaç güne de tamamen bitti. Gemen al eczaneden dene. İnşallah sana da deva olur