Sema123- Prensesannesi43 limonlu içiyorum herseyi şekerli içmiyorum mesela sade sütsüz şekersiz kahve nescafe acı tüketiyorum sumak tüketiyorum salatada bide tatlıyı zorda olsa yememeye çalışıyorum canım su içmeyi de unutmamak lazım
Livaninannesi Prensesannesi43 yok ben neden yanlış anlıyımki. Ben diyetisyeninim uyguladığını ve sonuçları söylüyorum. Üç öğün yediriyordu benim diyetisyenim. Sağlıksız olduğunu düşünmüyorum ama herkesin farklı tabi düşüncesi
nurduran 72 ile hamile kaldım 82 ile doğuma girdim doğumdn 15 gün sonra 66 olmuştum şuan yine 72 yim emzirmiyorum sanırım ondan geldi bu kilolar emzirirken birden eriyip gitmiştim çok canım sıkılıyor bu konu yüzünden 😔
Prensesannesi43 nurduran bugün 16. Gun oldu yine tartıldım 3 kilo 200 gram vermişim. Değerini tok karnına ölçünce 2 kilo vermişim sanmışım. Resmen zayifliyorum ve zayıfladığımi gördükçe enerjim artiyo😄😃😀😁😆
Mslbrn Kızlar ben doğuma 70 le girdim 1 buçuk ay oldu doğum yapalı 57 kilo olmuşum hiç bişey yapmadan bende üzülüyordum veremem diye ama kendiliğinden gitti