Tontiş anneler ve emzirenler. Hadi birbirimize destek olalım zayıflayalım. Ben 75 kiloydum 15 gündür diyetteyim 2 kilo vermişim anca😔 geçen ay diyetisyene ölçüme gittim hiç ödemin yok yağ bağlamışsın dedi. Yağ yakmak çok daha zor hadi sizde yazın neler yapiyosunuz destek olalım birbirimize