Maviboncukannesi gunes11 canım zaten dökülme bebek 3 aylıkken başlıyor aşağı yukarı o zaman kadar dökülme olmuyor. Benim 3 aylıkken başladı dökülmelerim 6 aylıkken sona erdi çok şükür.
minnosanne1 ryhnz canım bendd yeni keşfettim bitkisel şampuan kullanıyorum çok memnunum istersen sitesini atabilirim
minnosanne1 ryhnz https://www.dabfi.com.tr/PDK275686 bana arkadaşım tavsiye etti Allah razı olsun ondan bir kaç kullanımda etkisini gösterdi. Saç tellerim çok cansız hem dokulmem azaldı hemde saç tellerim canlandı kalinlasti. Hair sampuan olarak geçiyor canım.
Maviboncukannesi gunes11 aynen canım malesef öyle. Ama geçici bir süre yani sonrasında düzeliyor üzülme.
Nesrinimsii Admsmyrgktg çok özür diliyorum ismini yanlış yazmışım bahsettiğim şampuan bu https://hizliresim.com/ea731K
Alidefne ryhnz benimde bu yaşıma kadar yaşamadıığm bir şekilde dökülmeye başladı saçlarım doktora sordum takviye vitamin verdi çok şükür 1 haftada dökülme azaldı
Melooo Semansal hiç bir halta yaramayan bir şampuan bir sürüde para verdim keçe gibi yaptı saçlarımı bitene kadar da kullandım hiç bir seye yaramıyor
minnosanne1 ryhnz rica ederim hair şampuan olarak geçiyor eğer sistemde yoksa stokta kalmamış olabilir. Muhtemelen çk talep olduğu için dayanmıyor. Yoksa eğer bir kaç güne eklenecektir🤗🤗
minnosanne1 ryhnz şampuan stok gelmiş canım haber vereyim dedim ben sipariş vereceğim tekrar sana da haber vermek istedim 🤗
minnosanne1 ryhnz rica ederim tatlım inşallah şifa olur çoğu arkadaşım kullanıyor memnunlar umarım sende memnun kalırsın eğer çok aşırı varsa içten destek yapmanı tavsiye ederim ben collagen de kullanıyorum