Duyguuu35 Bende halalles başladım Bi kaç hafta oldu daha etkisini göremedim yeni başladım dye düşünüyorum umarım faydası olur bende yorumlara güvenerek almıştım 😣
Nesrinimsii Admsmyrgktg çok özür diliyorum ismini yanlış yazmışım bahsettiğim şampuan bu https://hizliresim.com/ea731K
ryhnz gunes11 o zamanlar benmde yoktu. 3 aylıkken yavaş yavaş başladı şuan çok fena dökülüyor. içim gidiyo vala elime o şekilde geldikçe. çare arıyorum bakalım denicem burdaki yazılanları da 😕
Semansal gunes11 doguma kadar ve sonraki 1 2 ay zaten saçlar güzel oluyor 3.ayda basladi benim dökülmem.1 aydir her gün avuç avuç çıkıyor
Mnli Semansal almayın bence ben aldım hiç işe yaramadı kötü kokusu da cabası burda arama kısmına yazın memnun bir kişi yok sadece bloggerlar memnun ne hikmetse
Mnli ryhnz önerim yok bebeğim 14 aylık hala dökülüyor ama yenileri de çıkıyor halles şampuanı önermiyorum ama aldım hiç işe yaramadı bende
Glsahh ryhnz benimde doğumdan 3 ay sonra dökülmeye başladı ön kısımlar sağ sol resmen açıldı saçımı topluyken açınca bile her yer saç oluyordu. Biotin hap kullanmaya başladım hala az da olsa dökülme var ama açıklıklarım kapandı tavsiye ederim.
Prensesimm2507 ryhnz geliyor canım merak etme benimde aynı oldu şimdi çıkıyor tabi bi yandanda dökülmeye devam ediyor 🤷♀️