Lütfen 40 ı çıksın diye düşünmeyin. O zaman yenidoğan olarak düşünmüyorlar. 24 günlük iken yaptırdım. Keşke daha erken yaptırsaydım diyorum. Gaz sancıları başlamadan. Bebeğinize ve kendinize yapabileceğiniz en büyük iyilik bu. Sadece bezi her açtığımda krem sürdüm. Akşamına herhangi bir ağlama veya farklı hiçbirşey yoktu. Ameliyat önlüğü ile fotoğrafına bile gülümseyerek bakıyorum.